diumenge, 19 de febrer del 2012

Faré tot el que pugui per ajudar-lo

- Bona tarda Benvingut a Movistar, el meu nom és Rocío .... faré tot el que pugui per ajudar-lo, digui'm si li plau el motiu de la seva trucada

- Bona tarda, mira jo tinc allò que en dieu el trio, telèfon, internet i imagenio. Em vau fer una oferta  d'un any de durada amb un preu reduït que s'ha acabat ara fa un parell de mesos. Aquests dos darrers mesos he pagat quasi 100 €, i com que és una quantitat que no puc pagar trucava per a preguntar-vos si em podíeu fer alguna altra oferta i si no doncs que m'informis com em sortiria si dono de baixa imagenio.

- Té un mòbil amb Movistar de contracte?

- Sí

- Doncs així li podem fer una oferta que mantenint els mateixos serveis i condicons que té li sortiria per 69 € al mes preu final.

- I si dongués de baixa imagenio?

- Llavors li quedaria per 45 €/ mes preu final

- D'acord, doncs dóna'm de baixa imagenio.

- Molt bé, permeti'm que el passo al departament de baixes

- Bona tarda Benvingut a Movistar, el meu nom és Manuel .... faré tot el que pugui per ajudar-lo, digui'm si li plau el motiu de la seva trucada

- Mira és per donar-me de baixa d'imagenio

- Em pot dir si li plau el motiu pel qual ha pres aquesta decisió?

- Perquè és desproporcionat el que em costa amb les vegades que el miro. El miro en poquíssimes ocasions

- L'entenc perfectament. mm, a veure, sí, veig que està pagant 92 € al mes, té un mòbil Movistar de contracte?

- Sí.

- Doncs així li podem fer una promoció amb la que mantindria tots els serveis en les condicions que té en aquest moment i pagaria 72 € al mes, preu final. Què li sembla?

- Em sembla molt bé, però em continua semblant excessiu, no, mira t'ho agraeixo però sí, dóna'm de baixa l'imagenio si et plau.

- Clar me'n faig el càrrec, mmm, permeti'm, en aquest cas li podríem fer una altra promoció amb la que mantnindria els mateixos serveis i durant un any pagaria 65 €/mes. D'aquí un any ens truca i li mirarem quina promoció li podrem fer en aquell moment.

- Caram, mmh, nno, mira de debò t'ho agraiexo molt però no, mira, em dones de baixa l'imagenio i ja està, és que el miro tan poc que ...

- Sí, l'entenc, en aquest cas li podríem fer una altra promoció de sis mesos de durada amb la que mantindria els mateixos serveis, només que no estarien incloses les trucades a mòbils, i pagaria rebut final 58 €/mes

- Ara tmpoc les tenia les trucades a mòbils ...

- Doncs miri, els mateixcos serveis que tenia fins ara i durant 6 mesos 58 €/mes enlloc dels 92 que està pagant ara. D'aquí sis mesos ens truca i li mirem quina altra promoció li podem fer

- D'acord, doncs ja em pots fer això

- Permeti'm un segon ... a veure, sí, ja està donada d'alta la promoció, a partir d'aquest moment ja té les condicions que li he comentat. El puc ajudar en alguna cosa més?

- No, gràcies

1 comentari:

  1. Doncs jo avui he parlat amb una teleoperadora de Lleida i després amb una de Barcelona, i totes dues m'han dit: "Faré tot el que pugui per ajudar-LI." :-P

    ResponElimina