divendres, 2 de març del 2012

Breus

No haze falta dezir nada más

No hi parlo sovint, només de tant en tant. Que si la dona això, que si els fills allò, que si la feina ... l'altre dia em diu: la meva parella allò ...

Ben engreixada

M'explica que el seu fill no estudiava res, que era un manta, res de res ... però que va ser començar a estudiar mecànica i que és un màquina.

Tà bé

Com està el pati

Una companya de feina m'explica que a vegades va a un colmadet prop de casa seva obert fins molt tard obert diumenges i tot, que el duu un pakistaní. (Prop de casa també n'hi ha un parell). Doncs bé que l'altre dia hi va anar i el noi li va oferir 4.000 € per casar-se amb un seu cosí que vol venir a Barcelona, amb divorci garantit als sis mesos.

Y también dos huevos duros

Avui a la feina he fet un document excel amb unes xifres amb dos decimals al final de les quals he fet el sumatori, resultat 14,01. L'he copiat en la mateixa pàgina excel en una altra banda, resultat del sumatori? 14,00

Feines repartides

No és per dir-ho, amb la dona ens entenem bé i ens repartim bé les feines. Ella obre totes les finestres i encén tots els llums. Jo les tanco i apago.

Expressions de pagès

Això és fet, fotut i deixat estar

Home de no paraula

Em considero home de paraula. Miro de fer allò que dic. Normalment no dic gran cosa

Lliga antiga

Hi ha molta gent que diu que la lliga de futbol ara ja no té color.

Ben cert, és d'una altra època, és en blanc i negre

Cap comentari:

Publica un comentari a l'entrada