divendres, 10 de febrer del 2012

Breus

Obvietats que passen com grans idees. Si gonta així no

Ja he explicat alguna vegada que em meravella la quantitat d'obvietats monumentals que diem tots plegats i que encaixem com a grans pensaments, molts cops dites per persones de reconegut prestigi precisament pels seu pensaments brillants. Recull de les darreres setmanes

El dia que jugàvem la tornada de la copa del rei amb el Madrid a casa portant un 1 a 2 d'allà, un amic em diu tal qual "si al principi ens en fan un i després de qualsevol bestiesa ens en fan un altre, coi, la cosa es pot complicar"

El dia que el Madrid va guanyar 1 a 2 a Mallorca després de remuntar un 1 a 0, un comentarista radiofònic d'aquests que cobra va dir textual: "les possibilitats del Mallorca de puntuar passaven per a arribar amb 1 a 0 fins al final"

Ahir un amic em diu: "si anem passant rondes i eliminem al madrid, no et pensis eh? podríem guanyar una altra champions"

Clar com l'aigua

Un amic del meu germà, de cognom es diu Mujeriego, diu que s'ha separat de la dona. És andalús i quan torna de la seva terra li regala oli al meu germà, li regala, no en perd.


Cop de sort

L'altre dia vaig trobar uns mitjons aparellats

És això?

Un amic m'explica que han fet nova l'habitació de la seva filla de 18 anys. Armaris, la taula per a estudiar ... diu que la noia va demanar que li posessin llit de matrimoni per si de cas algun dia es quedava una estona el seu xicot. I què vas fer? li vaig preguntar jo, coi, em va respondre, comprar un llit de matrimoni, ves.

Batalla perduda

A la pregunta: l'habitació està endreçada? la noia respon: no, però es pot passar.
Si es pot passar estem salvats.

Brots verds

En els darrers mesos diverses persones parlant del tema únic m'han dit que atesa la situació estan tirant de guardiola. A casa també ens passa, ens aguantem d'un fil i sort en tenim de poder anar tirant del Pep Guardiola.

Cap comentari:

Publica un comentari a l'entrada