divendres, 11 d’octubre del 2013

Adéu?



Recordo que quan vaig obrir aquest bloc ho vaig comentar a una persona. Em va respondre que sí, que s'havia posat com de moda això de crear-se un bloc, que tothom es pensava que se'n podia fer un, però que evidentment la immensa majoria l'acaba abandonant, que la mitjana de durada era de tres anys. Em va dir a la cara vaja que era un putu snob, i que de la mateixa manera que queda molt bé dir que t'has apuntat a un gimnàs i naturalment no hi vas cap dia, que estava condemnat a abandonar als tres anys com un mediocre més del nostre entorn el meu bloc acabat d'estrenar.

Tà bé.

El mes que ve farà tres anys que vaig obrir el bloc i per tant m'ha semblat prudent, educat i apropiat acomiadar-me si és que algú el llegeix mai, ja que pel que sembla d'aquí pocs dies l'abandonaré, com em correspon com a mediocre snob.


Cap comentari:

Publica un comentari a l'entrada