dissabte, 6 d’octubre del 2012

Breus d'estiu


Pastilles

Abans de començar vacances toca fer rodes al cotxe. El mecànic em diu que estarà llest en un parell d'hores, que m'avisarà pel mòbil. Abans d'aquestes dues hores em truca i em diu que també s'haurien de posar noves les pastilles, que si ho autoritzo. Li vaig respondre: Si també en té per a mi, sí.

Vacances

La noia arriba tard a cada àpat i a cada hora que convenim. L'he de renyar, clar, però m'encanta el que significa.

La bellesa de la imperfecció

Diu: l'únic defecte que tenen és que són perfectes

El cristal con el que se mira

diu: "aquell és l'òstia, té molta matèria gris" diu l'altre "colló jo la tinc tota gris i em diuen mediocre"

Fem mitja part, Peret

Diu que en Song té més de 20 germans? Tà bé. Es veu que el seu pare és Song però tenir-ne no en té

Revisió de vida

Revisió de gas a casa els pares El tècnic diu que tot OK i que la propera revisió serà d'aquí 5 anys. El pare, 88 anys, li respon: d'aquí 5 anys? tan de gust d'haver-lo conegut

Veure-s'hi en pit

Hi ha mercat a Sant Pol. Unes dones d'entre 70 i 80 anys miren i s'emproven vestits posant-se'ls així per sobre per a fer-se la idea com els queda. Una diu: Què et sembla? em queda bé? l'altre respon: només t'entra una teta

Impacte de Contrast

Sortim de casa per anar a l'enterrament, mudats, jo agafat de la mà de la noia, mirant a terra, un silenci tangible ... al replà coincidim amb els veïns. Xancletes, i tovallola de colors tirada a l'esquena, van a la platja.

Qüestio d'ordre

Altra cop a la feina, reunit amb una empresa de publicitat, per a argumentar-me la importància de planificar bé les accions va i em deixa anar: "n'hi ha que tenen un milió € i no saben què fer" jo li vaig contestar, "a mi em passa exactament el revés, jo no sé què fer per tenir un milió €"
No li va fer gaire gràcia.

Haberlas haylas 1

Dissabte al matí. Encenc un llum de casa i la bombeta explota i surt, no ho havia vist mai, disparada en mil bocins anant a parar tots junts ben bé un metre lluny d'on era. Un quart d'hora després si fa o no fa, érem tots al menjador esmorzant i de cop va caure el llum del sostre de l'habitació del noi. Haberlas haylas? un missatge del més enllà? una campanya d'Ikea, gran beneficiat finalment?

Haberlas haylas 2

L'altre dia, al vespre, quan estava  a punt de plegar de la feina va entrar un missatge al facebook de l'empresa. Era d'un Sr. que preguntava a qui s'havia d'adreçar (ho havia de fer a mi) per a proposar-nos que patrocinéssim una jove pilot de motociclisme. La pilot en qüestió es diu nom i cognom com la noia de casa. L'endemà al matí el primer que vaig fer va ser obrir correspondència. La primera carta que vaig obrir era d'una empresa d'interiorisme que oferia els seus serveis, la signava la Directora Comercial que es deia nom i cognom com la noia de casa. La de casa té 12 anys, en tot aquest temps no m'he topat ni una sola vegada, ni una, amb aquesta coincidència. Per tant automàticament em van venir al cap algunes reflexions: haberlas haylas? alguna força sobrenatural em vol dir alguna cosa? Estic menystenint les capacitats de la meva filla? Fins ara sabia que feia ESO i gimnàs 4 dies la setmana, si realment fa totes aquestes altres coses, entenc molt bé que vagi en moto. 


Cap comentari:

Publica un comentari a l'entrada