dimecres, 18 de juliol del 2012

Breus

La causa afecta a l'efecte
em diu: quan els nanos eren petits els vaig apuntar a extraescolars perquè treballava. Ara treballo perquè fan extraescolars.

Què preval?
(frase sentida)
n'hi ha que saben el preu de tot i no saben el valor de res

Atenció, pregunta
Sabem què són, però per a què serveixen el nombres imparells?

Ep, i els parells?

Ella
em diu: noi, mala peça al taller.
Així no ho arreglarem pas, vaig pensar jo

Matís important
22 de juny 2012, últim dia d'escola. Pels nois de casa, últim dia a l'escola

Ordre
Em corregeix: el meu nom és Edith. Sí, he dit

Aprendre del futur
El directiu del Barça de Bàsquet, Joan Bladé, va dir textualment a una ràdio després de guanyar la lliga "ojalá ho puguem repetir l'any passat"


Fins a la passada


Cap comentari:

Publica un comentari a l'entrada