dilluns, 14 de febrer del 2011

"Corta y pega"



És notícia de les darreres setmanes que ERC i Reagrupament molt probablement es presentaran junts a diferents poblacions, entre elles Barcelona, a les poperes eleccions municipals.

No tinc suficients elements que em permetin fer una valoració que es pugui considerar amb coneixement, senzillament faré una reflexió "des de fora" que en definitiva és on som tota la població, tots els electors. Fa molt poc ens van explicar que les diferències eren tan insalvables que fins i tot forçaven a Joan Carretero, un molt digne Conseller de Governació, no només a abandonar ERC després de quasi 20 anys de militància, sinó a fundar un altre partit. De la mateixa manera que ERC va considerar que les diferències feien impossible retenir un pes pesant del partit i del govern dels darrers anys.

Unes eleccions després sembla que poden anar junts, ep això sí, en dos partits polítics diferents naturalment.

És inevitable que es transmeti a l'elector que el que mou als líders polítics no és ni l'ideari del partit ni l'interès del país, que és el que hauria d'estar per sobre de tot, sinó el seu propi interès, perquè des de la meva ignorància jo em permeto preguntar:

Algú em sap dir què diferencia, què separa, un militant d'ERC i un de Reagrupament?

Si no els separa absolutament res, quin problema hi ha doncs? O és que el que compta no és l'ideari polític i l'interès de país?

Cap comentari:

Publica un comentari a l'entrada