dimarts, 15 de maig del 2012

Això mai !

Avui m'ha trucat la comercial de l'empresa a la que vam encarregar les agendes l'any passat allà on treballo. Més de 2.000.

Amb un català matern i ben educat m'explica que em truca per fer-me saber que de cara l'any que ve ja no faran agendes en català. De totes maneres em comenta que en fan unes, mmm com ho ha dit?,  d'autonòmiques en les que hi haurà les diferents llengües de l'estat, entre elles, naturalment, el català. I per altra banda les íntegrament en castellà.

Li he preguntat pel motiu pel qual havien pres aquesta decisió i textualment m'ha contestat: "qüestió de números".

Dona, li dic jo, si és qüestió de números potser que les feu en anglès i xinès

Això mai ! m'ha contestat de manera contundent

Per tant sembla que vol dir que hi ha números que tenen més identitat que altres.

Hi ha molta feina per fer, i la farem. Jo ho tinc apuntat a l'agenda

Cap comentari:

Publica un comentari a l'entrada