divendres, 6 de maig del 2011

5 Breus

Incògnita 2
Diumenge va tornar a passar. Em va aturar un home al carrer i em va demanar fer-li una foto al meu gos, per mi és el meu, però és el més vulgar entre els vulgars. Puc assegurar que no era el mateix home de fa uns mesos però envanvi la raó sí "és que li vull ensenyar a la meva dona". Què ens està passant?

On és el temps?
Digueu-me el dia que vulgueu i l'hora que vulgueu i us diré amb rigurosa exactitud on seré i què estaré fent. No em molesta gens la rutina, gens, el que em molesta és que sigui indefugible.

És això?
La meva filla acaba de fer 11 anys. L'altre dia una seva companya li va preguntar si tenia l'enterrament pagat. "Com dius?" li va preguntar. "Sí, va respondre, jo ja tinc l'enterrament pagat" Altra vegada, què ens està passant?

Anem bé?
La humanitat ha passat de no saber res i no entendre res, a saber-ho tot i seguir no entenent res.

Toc d'humor
Curiosa aquesta societat en la que vivim. Com a home casat que sóc, la societat no només aprova sinó que aplaudeix que tingui bon rotllo amb una dona, encanvi censura i condemna que hi tingui simplement un rotllo.

2 comentaris: