diumenge, 9 de gener del 2011

Remuntarem? Barcelona


Divendres passat, dia 7 de gener, caminant prop de casa meva em va sorprendre molt veure aquest poster electoral.

Les eleccions municipals estan previstes per al mes de maig, divendres era 7 de gener, i com aquell que diu abans d'ahir van ser les eleccions al Parlament.

He vist en el Time Out que feliciten ERC per aquesta campanya, dient que comencen molt bé. És segur que Time Out té més criteri del que pugui tenir jo, però a mi com a individual ciutadà l'impacte que m'ha causat és totalment negatiu.

A cinc mesos de les eleccions, trobar-me un poster electoral on tot el que hi ha és la foto del candidat, (ja és oficial? haurem de pensar que sí) i un slògan a mi l'efecte que em causa és que estan molt més amoinats en ells mateixos que no pas en la ciutat que és exactament la idea contrària que m'haurien de transmetre.

Cap comentari:

Publica un comentari a l'entrada