dissabte, 18 de desembre del 2010

Liar i Enrollar




La meva filla de 10 anys té nòvio. Poca broma, fa 4 o cinc anys ben bé. No cada dia però sí ens explica coses de tant en tant. L'altre dia em deia que uns de la classe li van preguntar si s'havien liat. Jo la vaig interrompre per a demanar-li que m'aclarís què significava això de si s'havien liat. "Home pare, si ens havíem liat, si havíem fet allò que vau fer tu i la mare per tenir-me a mi. Els vaig dir que no, menys mal vaig pensar jo, i llavors em van preguntar si ens havíem enrollat" La vaig tornar a interrompre amb la mateixa intenció que abans, per a que em deixés clar què volia dir exactament això d'enrollar-se. "Enrollar-se és fer-se petons i així"

Va bé tenir una filla tan enrollada, si no et lies

Cap comentari:

Publica un comentari a l'entrada