dissabte, 24 de novembre del 2012

Això de l'internet és l'òstia


Un bon amic em diu: mira el que em va passar l'altre dia

Resulta que fa uns dies estava parlant amb un seu company de feina de la mili que si jo la vaig fer allà i ens va passar tal cosa,que si això que si allò. El meu amic li va explicar que ell va estar a marina, i que precisament estant ell fent el servei es va cremar un barco emblemàtic, a mitjans dels 70.

L'altre, de la seva mateixa edat doncs no recordava el barco en qüestió. Sí home, aquell que tal i qual, enfí, que van acabar davant d'un ordinador per buscar-ne informació.

Efectivament van trobar informació detallada del barco i no només això si no que casualitats de les casualitats la foto que il·lustrava la informació era precisament el barco en flames i els bombers treballant-hi.

El meu amic va i diu: veus com si? mira precisament una foto de quan s'estava cremant. i veus aquest d'aquí que s'ho està mirant? Sóc jo

Cap comentari:

Publica un comentari a l'entrada