diumenge, 26 de juny del 2011

Shaquille O'neal



Una de les notícies més destacadaes de les darreres setmanes a la NBA ha estat l'anunci de retirada d'un dels jugadors més importants de les darreres dècades: Shaquille O'neal. No sóc seguidor de la NBA però em ve de gust recordar una anècdota que li atribueixen.

De tots és sabut que Estats Units és el país del consum per excel·lència, el país del mertxandatge, el país que treu suc comercial de qualsevol cosa insignificant. És una dita americana aquella que diu "ven el que vulguis però sobretot embolica-ho bé". D'això en saben tant que de tant ben embolicat sovint no trobes què has comprat.

Es veu que en certa ocasió en Shaq va dir: "estic tip de sentir parlar de diners, tot gira entorn dels diners diners i diners, n'estic tip. A mi l'única cosa que m'interessa és jugar a bàsquet amb les meves Nike i després prendre'm una Pepsi ben fresca."

Cap comentari:

Publica un comentari a l'entrada