divendres, 30 de setembre del 2011

4 breus

Explicat, entès

La meva filla d'onze anys m'explicava no sé què i en un moment donat em va anomenar "tiu". La meva dona immediatament la va interrompre per a dir-li que a mi no m'havia d'anomenar "tiu". Amb to de mestre que explica el mateix per setena vegada va respondre: "mare, "tiu" és una forma col·loquial que utilitzem els preadolescents, no té més importància"

Veus? les coses si s'expliquen s'entenen

Cremant etapes

Fa un parell de dies va ser el meu aniversari, el que em van regalar deixa clar que definitivament ens hem fotut grans, recordo perfectament la pena que em feien el meu pare o el meu avi quan rebien aquest regal: dos parells de mitjons

Instantània

Un fotògraf professional em diu que les models surten totes retocades.
Surten totes retocades? bon objectiu, li vaig dir jo

Què ens està passant?

Vaig rebre una carta a la feina d'una empresa que em deia això i allò i el de més enllà. Copio de manera textual el comiat:

"Si tinguessin qualsevol mena de dubte, fiquin's el contacte amb nosaltres sense cap mena de dubte"

Sí que em ve una mena, però no de dubte.

Cap comentari:

Publica un comentari a l'entrada